مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:052022-12-25اقتصادي

مدیریت مصرف گاز یک ضرورت است


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به روند افزایشی مصرف گاز طبیعی در ایام سرد سال، مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی با روش های اطلاع رسانی و فرهنگی را یک ضرورت دانست.

- علی اکبر میدان شاهی یکشنبه 4 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن پویش مدیریت مصرف گاز طبیعی، از 15 آذر و ادامه آن تا 15 اسفند، بیان کرد: انجام فعالیت های تعاملی، آسیب شناسی و فرهنگسازی از محورهایی است که در قالب این پویش دنبال می شود.

او با بیان اینکه رویکرد اصلی این پویش مبنی بر فرهنگسازی و اقدامات فرهنگی و هنری است، افزود: در همین راستا مسابقه ای با محوریت مصرف بهینه گاز طبیعی، ایمنی گاز، گاز و محیط زیست و گاز و مدیریت ثبت پایدار در چهار بخش عکاسی، پادکس، طراحی و نقاشی و شعر و داستان کوتاه در دو بخش دانش آموزی و سایر اقشار برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 22 بهمن امسال اعلام و ضمن تاکید بر لزوم مدیریت و بهینه سازی مصرف گاز طبیعی به ویژه در ایام سرد سال، بیان کرد: افزایش تولید گاز طبیعی در شرایط کنونی علاوه بر پروسه ای زمان بر و پر هزینه، مقرون به صرفه نیست و بیشتر از این نمی توان از ذخایر ملی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف گاز یک ضرورت است

مدیریت مصرف گاز یک ضرورت است