مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:452022-12-25اقتصادي

یک دنیا مشکل و مطالبه در خاستگاه مشهورترین انار جهان


بخشدار بخش مرکزی ساوه با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه و سطح ارائه خدمات در روستاهای این بخش ارتقاء یافته است، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بخش مرکزی این شهرستان به مراتب بیشتر از مشکلات آن است و نیازمند همراهی بین بخشی مسئولان برای فراهم کردن بستر توسعه .

- ایسنا/مرکزی بخشدار بخش مرکزی ساوه با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه و سطح ارائه خدمات در روستاهای این بخش ارتقاء یافته است، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بخش مرکزی این شهرستان به مراتب بیشتر از مشکلات آن است و نیازمند همراهی بین بخشی مسئولان برای فراهم کردن بستر توسعه و پیشرفت این منطقه هستیم.

مجید ولدخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان ساوه به وسعت حدودا 459 هکتار دارای جمعیتی بالغ بر 42 هزار نفر است و تعداد 87 شهید والامقام در 21 روستای این بخش مدفون هستند، اظهار کرد: بخش مرکزی دارای بیش از 100 روستا و منطقه بوده که از تعداد کل روستاها 56 روستا دارای دهیاری و 41 روستا دارای شورای اسلامی است و به زبان های ترکی، فارسی، کردی و لری سخن می گویند.

وی با بیان اینکه این بخش بزرگترین تولیدکننده انار در سطح کشور به شمار می رود که بهترین رقم انار آن ملس است و با برند جغرافیایی ساوه به ثبت جهانی رسیده است، افزود: از دیگر محصولات این بخش می توان به انجیر، پسته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دنیا مشکل و مطالبه در خاستگاه مشهورترین انار جهان

یک دنیا مشکل و مطالبه در خاستگاه مشهورترین انار جهان