مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:452022-12-25سياسي

دیدار وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی با رییس جمهور تاجیکستان


وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی که در راس یک هیات تجاری به منظور شرکت در همایش سرمایه گذاری «عربستان سعودی و تاجیکستان» وارد «دوشنبه» شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، خالد بن عبدالعزیز الفالح ، وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی در راس یک هیات تجاری وارد تاجیکستان و با امامعلی رحمان ، رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

در جریان این دیدار وضعیت کنونی و چشم انداز همکاری تاجیکستان و عربستان سعودی در زمینه های مورد علاقه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری دور جدید اجلاس کمیسیون مشترک بین دولتی و همایش سرمایه گذاری تاجیکستان و عربستان سعودی در شهر دوشنبه با هدف توسعه بیشتر همکاری های بین دولتی در همه زمینه ها مهم ارزیابی شد.

با تاکید بر تضمین توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور در مورد جذب سرمایه گذاری سعودی به زمینه های اولویت دار اقتصاد تاجیکستان تبادل نظر شد.

دو طرف ضمن ابراز علاقه مندی به تقویت روابط در زمینه سرمایه گذاری بر لزوم راه اندازی همکاری های بین دولتی در زمینه های کشاورزی، صنعت سبک و غذا، داروسازی و تولید مصالح ساختمانی و بنیاد کارخانه های مشترک در این حوزه ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین موضوع توسعه همکاری های بین دولتی در چارچوب سازمان و موسسات مالی منطقه ای و بین المللی بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی با رییس جمهور تاجیکستان

دیدار وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی با رییس جمهور تاجیکستان