مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:302022-12-25سياسي

آیین بزرگداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت جانسوز ام ابی ها حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه قدردانی کرد و بیان داشت: - مراسم بزرگداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت جانسوز ام ابی ها حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه قدردانی کرد و بیان داشت: این گونه کار های فرهنگی که توسط دانشجویان انجام می شود ماندگار و تأثیر گذار است.

نقدی افزود: ایام فاطمیه، روز های حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) و روز های غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند.

رضا نقدی با اشاره به این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم افزود: شهیدان برای امنیت، آبرو و ناموس ما جان خود را فدا کردند.

نقدی با بیان اینکه خداوند توفیقی را به ما اعطا کرد تا سال گذشته روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنامی را در این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

آیین بزرگداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان