مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:002022-12-25سياسي

نصب 1200 شیر هیدرانته در محلات پر خطر تهران / رکورد نصب مخازن آب اضطراری شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیر سازمان بحران شهر تهران، - رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیر سازمان بحران شهر تهران، گفت: یکی از موضوعاتی که پیگیری کردیم نصب مخازن آب اضطراری بود که تا پایان امسال به 110 می رسد و در ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیر سازمان بحران شهر تهران، گفت: یکی از موضوعاتی که پیگیری کردیم نصب مخازن آب اضطراری بود که تا پایان امسال به 110 می رسد و در ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه تا پایان این دوره شورا 370 مخزن آب اضطراری در محله های مختلف نصب می شود، گفت : این شیر ها تا 72 ساعت در مواقع بحران آب شرب محله را تأمین می کند.

پیرهادی با بیان اینکه پس از تکمیل و نصب این مخازن، یکی از کشور های پیشرو در این موضوع هستیم، گفت: هم در حوزه ساخت و هم در حوزه نصب پیشرو هستیم.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب شیر های هیدرانت نیز ادامه داد: در مواقع بحران و آتش سوزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 1200 شیر هیدرانته در محلات پر خطر تهران / رکورد نصب مخازن آب اضطراری شکست

نصب 1200 شیر هیدرانته در محلات پر خطر تهران / رکورد نصب مخازن آب اضطراری شکست