مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:452022-12-25اقتصادي

تصمیمات خاندوزی و صالح آبادی ترمز دلار را می کشد؟


در شرایطی که اوضاع قیمت ها در بازار ارز صدای انتقاد مجلسی ها را نسبت به عملکرد بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بلند کرده، این دو مسئول اقتصادی با حضور در مجلس از عملکرد خود نسبت به وضع موجود دفاع و افزایش نرخ سود بانکی را برای مدیریت این بازار و همچنین تسریع .

- در شرایطی که اوضاع قیمت ها در بازار ارز صدای انتقاد مجلسی ها را نسبت به عملکرد بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بلند کرده، این دو مسئول اقتصادی با حضور در مجلس از عملکرد خود نسبت به وضع موجود دفاع و افزایش نرخ سود بانکی را برای مدیریت این بازار و همچنین تسریع در تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه برای کمرنگ کردن رفتارهای سفته بازانه در بازار سکه و ارز موثر مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار ارز در پاییز امسال با افزایش قابل توجهی در قیمت ها مواجه شد؛ موضوعی که رییس کل بانک مرکزی دلایل آن را در افزایش دستمزد کارگران، نوسانات فصلی، افزایش نرخ بهره و تقویت دلار آمریکا و ناآرامی های اخیر می داند اما کارشناسان منشأ افزایش قیمت ارز را در دلایل دیگری چون عدم مدیریت و نظارت بر این بازار، انتظارات تورمی، نقدینگی و .

اعلام می کنند.

در شرایطی که صالح آبادی وعده رسیدن بازار ارز به تعادل را داده بود، دلار وارد کانال 40 هزار تومان و در نهایت صدای اعتراض مجلسی ها بلند شد و رییس کل بانک مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات خاندوزی و صالح آبادی ترمز دلار را می کشد؟

تصمیمات خاندوزی و صالح آبادی ترمز دلار را می کشد؟