مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:252022-12-25سياسي

مناطق اطراف گسل های تهران نشان دار شود


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گفت: از سازمان مدیریت بحران انتظار می رود که مناطق اطراف گسل های تهران را نشان دار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر  با بیان اینکه رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مدیر جهادی است، اظهار کرد: اگر بحران واقعی در تهران روی دهد و دامن مدیران را بگیرد، چه کسی قرار است بحران را در تهران اداره کند؟ آیا در کشور، استان های معین برای بحران های محلات آموزش دیده و با تجهیزات آشنا هستند که در زمان بحران خدمت رسانی کنند؟ وی با تأکید بر نظارت بر نگهداری تجهیزات و استانداردهای لازم توسط نیروها، یادآور شد: می توان برای ساختمان هایی که در شهر ساخته می شوند با سیاست های تشویقی زمینه را ایجاد کرد که حداقل نیازها و مشکلات اولیه را برای جلوگیری از بحران برطرف کنند و بتوانند نیاز خود را از برق سولار تأمین کنند.

عباسی ادامه داد: اراضی ذخیره شهری کارکردی برای آیندگان است و باید مراقبت شود؛ چراکه روزی که نیاز به استفاده از آنها باشد روز تلخ و مصیبت باری خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: پروانه ای در شهر تهران صادر و در کمیسیون ماده 5 در خصوص یکی از ساختمان های پر اهمیت که سالن اجتماعات، طبقات بالا، اقامتگاه و رستوران دارد، مطرح شد که روی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق اطراف گسل های تهران نشان دار شود

مناطق اطراف گسل های تهران نشان دار شود