مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:102022-12-25سياسي

خیره کننده ترین تصاویر جدیدی که در چند روز اخیر ثبت شده اند


در روزهای گذشته، تصاویر فضایی خیره کننده ای به ثبت رسیده اند که در این گزارش به برخی از جالب ترین نمونه های آنها می پردازیم.

- در روزهای گذشته، تصاویر فضایی خیره کننده ای به ثبت رسیده اند که در این گزارش به برخی از جالب ترین نمونه های آنها می پردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، لوله نمونه برداری از مریخ که شبیه به شمشیر نوری است، کهکشانی با قلب فعال که شبیه به تاج گل کریسمس است و فرودگر اینسایت (InSight) ناسا که عکس خداحافظی را ارسال می کند، تعدادی از برترین عکس های روزهای اخیر هستند.

لوله نمونه برداری شبیه به شمشیر نوری مریخ نورد استقامت (Perseverance) ناسا روز 21 دسامبر یک لوله تیتانیومی را روی سطح مریخ رها کرد که مواد جمع آوری شده توسط مریخ نورد را برای آوردن به زمین نگه می داشت.

ظاهر این لوله که شبیه به شمشیر نوری فیلم جنگ ستارگان است، الهام بخش بود.

لوری لشلین (Laurie Leshlin)، مدیر آزمایشگاه پیش رانش جت (JPL) ناسا روز 22 دسامبر در یک توییت نوشت: بسیاری از مردم می گویند که لوله نمونه برداری از مریخ، شبیه به یک شمشیر نوری است.

بررسی دمای سیاره مشتری در یک پژوهش 40 ساله تصاویر مادون قرمز که در سال 2016 از سیاره مشتری گرفته شده اند، مناطق گرم تر را به رنگ نارنجی و مناطق سردتر را به رنگ آبی نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیره کننده ترین تصاویر جدیدی که در چند روز اخیر ثبت شده اند

خیره کننده ترین تصاویر جدیدی که در چند روز اخیر ثبت شده اند