مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:302022-12-25سياسي

انتخاب یک زن در حوزه بحران برای اولین بار در تاریخ بلدیه


رییس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه 15 یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران در یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران با یک بدنه نخبگانی تشکیل شده است گفت: اقدامات متعددی در حوزه مدیریت بحران، واکسیناسیون و ایمن سازی توسط سازمان انجام شده است.

وی ادامه داد: سند ایمنی قرارگاه کالبدی سهل تهران تدوین شده است و تمامی المان های شهری اعم از راه ها و مترو و معابر در قرارگاه کالبدی و ایمنی مورد بررسی قرار گرفتند.

نصیری با اشاره به گود برج میلاد گفت: با توجه به بودجه ای که از سوی شهرداری تهران تخصیص یافته است توانسته ایم این گود را ایمن کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران تهران با بیان اینکه اعداد ایمنی همواره از مبحث آتش نشانی است گفت: برای اولین بار در کشور 22 تیم ایجاد شدند و روزانه ساختمان های تهران را رصد می کنند و تاکنون 522 ساختمان را ارزیابی کنیم.

وی با اشاره به ایمن سازی مراکز درمانی گفت: حرکت عملیاتی در حوزه حریق مراکز درمانی ایجاد شده است و در حوزه شتاب نگارها نیز توانستیم شتاب نگارهای خود را فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک زن در حوزه بحران برای اولین بار در تاریخ بلدیه

انتخاب یک زن در حوزه بحران برای اولین بار در تاریخ بلدیه