مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:302022-12-25بين الملل

تشکیل کمیته تحقیق درباره قرارداد شرکت کویتی با رژیم صهیونیستی


وزیر دارایی کویت ضمن درخواست از یک شرکت کویتی برای فسخ قرارداد خود با یک شرکت رژیم صهیونیستی از تشکیل کمیته تحقیق در این باره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس  به نقل از الخلیج اونلاین، عبدالوهاب الرشید وزیر دارایی کویت از تشکیل یک کمیته حقیقت یاب ویژه قضیه عقد قراداد بانک الائتمان این کشور با یک شرکت صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه های کویتی الرشید گفت: وزارت دارایی نامه ای از دیوان محاسبات در خصوص عقد قرارداد بانک الائتمان با شرکت اسراییلی دریافت و بلافاصله با این بانک تماس گرفته شد تا قرارداد را فسخ کند.

  وزیر کویتی گفت که به دنبال گزارش حمد المدلج عضو پارلمان کویت در تاریخ 21 دسامبر در خصوص استفاده بانک الائتمان از سیستم های حفاظتی شرکتی مستقر در تل آویو  یک کمیته تحقیق برای بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره این قضیه تشکیل می شود تا عوامل آن مجازات شود.

المدلج طی جلسه پارلمان کویت گفته بود که بانک الائتمان با یک شرکت متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی برای واردات سیستم حفاظتی قرار داد بسته است.

نمایندگانی از پارلمان کویت  دو ماه پیش هم پیش نویس قانون  ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و نهادهای آن ارائه کردند و خواستار طرح آن در پارلمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تحقیق درباره قرارداد شرکت کویتی با رژیم صهیونیستی

تشکیل کمیته تحقیق درباره قرارداد شرکت کویتی با رژیم صهیونیستی