مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:252022-12-25سياسي

تصویب مجوز ساخت 3 طبقه در بافت فرسوده شهر قم


عضو شورای اسلامی شهر قم از صدور مجوز ساخت سه طبقه در بافت فرسوده از طرف شورای شهر قم خبر داد و گفت: در کمیته انطباق نیز این مصوبه تصویب شده و منتظر تأیید کمیسیون ماده پنج و مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم تا به صورت قانون اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ماشاءالله سعادتمند با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بازآفرینی شهری اظهار کرد: در این جلسات تصمیمات کلان استان در بخش عمرانی گرفته شد که اهمیت زیادی برای ساماندهی بافت فرسوده شهر دارد.

وی تعداد محلات مشخص شده برای بازآفرینی شهری را مورد اشاره قرار داد و افزود: تعداد 12 محله در طرح بازآفرینی شهری مشخص شده که تفاهم نامه چهار محله با شهرداری منعقدشده است و بازگشایی فاز پنج بلوار عماریاسر، محله چهل اختران، دروازه ری و محله قم نو به صورت جدی دنبال می شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: فاز پنج عماریاسر به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی به پایان برسد، همچنین ساماندهی محله چهل اختران نیز در دستور کار قرار دارد و تفکیکی بین وظایف شهرداری و راه و شهرسازی انجام شده و مورد تأکید قرار گرفته و با توجه به پشتیبانی دولت در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مجوز ساخت 3 طبقه در بافت فرسوده شهر قم

تصویب مجوز ساخت 3 طبقه در بافت فرسوده شهر قم