مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:202022-12-25ورزشي

واکنش کاظمی پور به بلاتکلیفی نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال


معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال این است که موضوع حقوقی که نایب رییس بانوان فدراسیون دارد را رفع کند.

- معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال این است که موضوع حقوقی که نایب رییس بانوان فدراسیون دارد را رفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه همایش زنان در ورزش در مورد بلاتکلیفی پست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال بیان کرد: نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال موضوع قانونی و حقوقی دارد و فدراسیون فوتبال دارد دنبال می کند که آن را رفع کند.

در صورتی که رفع شود، تصمیم گیری در مورد شهره موسوی با هیات رییسه فدراسیون است.

اما اگر منجر به تعیین سرپرست شود، امیدواریم که به نتیجه گیری خوب برسند.

ما هم وظیفه خودمان می دانیم تا جایی که امکانش هست و بتوانیم کمک کنیم تا فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را در مورد مدیریت بخش بانوان فدراسیون خود بگیرد.

کاظمی پور در پاسخ به این پرسش که فعالیت زنان در رشته های مچ اندازی، پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج به صورت کامل حل شده است یا خیر گفت: جلسات کارشناسی در مورد این رشته ها برگزار شد که نتیجه آن به اطلاع دوستان رسید.

ما در داخل ایران تنها در رشته های پرورش اندام( بادی کلاسیک و بادی فیزیک) محدودیت هایی را به لحاظ فرهنگی و آسیب شناسی هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاظمی پور به بلاتکلیفی نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال

واکنش کاظمی پور به بلاتکلیفی نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال