مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:202022-12-25اقتصادي

آخرین خبرها از زلزله زدگان بشرویه/خسارت ها در دست بررسی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شش گروه تخصصی از سازمان های مختلف برای ارزیابی خسارت ها در منطقه زلزله زده بشرویه هستند.

- محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از زلزله دیشب در بشرویه یک گروه تخصصی از بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت ها وارد منطقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بر اثر زلزله چندی قبل در همین منطقه 235 خانه روستایی ترک خورده و آسیب دیده است و برآورده ما این است که در زلزله دیشب حداقل 100 واحد به این آمار افزوده شده است.

گروه های تخصصی ارزیابی خسارت وارد منطقه شدند آخوندی افزود: البته برآورده دقیق از میزان آسیب به واحدهای مسکونی بعد از اتمام کار این گروه تخصصی بنیاد مسکن اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: بسیاری از خانه های دام روستاییان نیز آسیب دیده که گروه جهاد کشاورزی برای پیگیری این موضوع وارد روستاهای خسارت دیده شده است.

وی گفت: علاوه بر بنیاد مسکن گروه های تخصصی مرتبط با ارزیابی خسارت ها و کمک به زلزله زدگان از راهداری، جهاد کشاورزی، برق و گاز نیز به منطقه آمده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع شش گروه تخصصی برای ارزیابی خسارت ها در منطقه هستند، بیان کرد: 6 گروه امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از زلزله زدگان بشرویه/خسارت ها در دست بررسی است

آخرین خبرها از زلزله زدگان بشرویه/خسارت ها در دست بررسی است