مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:452022-12-25بين الملل

توافق نتانیاهو و بن گویر برای ممانعت از استخدام معلمان منتقد


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و رییس حزب قدرت یهود به توافق رسیدند تا افرادی که از سیاست های این رژیم درباره اشغال اراضی فلسطینی انتقاد می کنند در دستگاه آموزشی استخدام نشوند.

- نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و رییس حزب "قدرت یهود" به توافق رسیدند تا افرادی که از سیاست های این رژیم درباره اشغال اراضی فلسطینی انتقاد می کنند در دستگاه آموزشی استخدام نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یسراییل هیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و ایتامار بن گویر، رییس حزب قدرت یهود که قرار است وزیر امنیت ملی دولت نتانیاهو باشد به توافق رسیدند تا افرادی را که از اشغال اراضی فلسطینی توسط اسراییل انتقاد کرده یا در اعتراضات علیه سیاست ها و اقدامات اسراییل شرکت می کنند در دستگاه آموزش استخدام نشوند و معلمانی که به چنین انتقادهایی می پردازند، تحت پیگرد قرار بگیرند چرا که این اقدام به عقیده آنها تأیید تروریسم است.

براساس این توافق قانون دستگاه آموزش دولتی اصلاح خواهد شد و وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نمی تواند معلمی را استخدام کند که با اشغالگری اسراییل در اراضی فلسطینی مخالف است.

این روزنامه نوشت: بن گویر اصلاح این قانون را بعد از آن مطرح کرد که مسؤولان وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند که این وزارتخانه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نتانیاهو و بن گویر برای ممانعت از استخدام معلمان منتقد

توافق نتانیاهو و بن گویر برای ممانعت از استخدام معلمان منتقد