مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:152022-12-25دانش

شرایط فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل اعلام شد


معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان شرایط فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل را برای دانشجویان دکتری روزانه و شبانه تشریح کرد.

- محمدجواد سلمانپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازنگری شیوه نامه فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت در خارج و داخل کشور و مشکلاتی که برای برخی از دانشجویان دکتری استفاده کننده از فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل رخ داه است، گفت: شیوه نامه فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت در داخل و خارج کشور اخیراً در سال جاری بازنگری شده است.

وی درباره عدم همکاری برخی از دانشگاه ها در ارائه غذا و خوابگاه به دانشجویانی که برای فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت به دانشگاه های داخل اعزام شده اند گفت: مقرری ماهانه و پژوهانه تحقیقاتی و هزینه غذا و خوابگاه دانشجویان دکتری روزانه ای که برای فرصت تحقیقاتی 6 ماهه به دانشگاه های داخل معرفی و اعزام می شوند، پرداخت می شود و این دانشجویان در واقع بورس کوتاه مدت داخل هستند.

غذا و خوابگاه این دانشجویان از قبل پیش بینی شده است اما در مورد دانشجویان دکتری شبانه، فقط پژوهانه تحقیقاتی پرداخت می شود و بنابراین هزینه غذا و خوابگاه بر عهده خود این بخش از دانشجویان است.

وی با بیان اینکه در خصوص عدم همکاری برخی از دانشگاه ها با دانشجویان مذکور موردی گزارش نشده است، افزود: در سال جاری برای فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل اعلام شد

شرایط فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل اعلام شد