مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25سياسي

مرحوم شیبانی همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت عباس شیبانی را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مبارز پیشکسوت و یار دیرین و صادق امامین انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر عباس شیبانی موجب تأسف و تألم گردید.

این مجاهد خستگی ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی و پزشک خدمتگزار، عمر شریف خود را در مسیر مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند.

این انسان صالح و وارسته همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.

دکتر شیبانی مؤمنی صادق و مجاهدی بصیر بود و در همه دوران ها، چه دوران مبارزه با طاغوت و چه دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در صراط مستقیم ثابت قدم ماند.

اینجانب، درگذشت آن مرحومِ مغفور را به مقام معظم رهبری ، بازماندگان و علاقه مندان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوندِ قادرِ متعال برای آن مرحوم، رحمت و رضوانِ واسعه الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم شیبانی همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود

مرحوم شیبانی همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود