مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:352022-12-25دانش

جزییات ثبت نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد


رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد جزییات ثبت نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی این دانشگاه را تشریح کرد.

- معصومه طباطبایی رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا دهم دی ماه خبر داد و گفت: داوطلبان ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه دهم دی ماه مهلت دارند که برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با تشریح نحوه ثبت نام اظهار داشت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.

azmoon.

org  ثبت نام خود را انجام دهند، البته داوطلبان برای ثبت نام ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه کامل این دفترچه در صورت تمایل و داشتن شرایط، کارت اعتباری را تهیه و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کنند.

طباطبایی ادامه داد: در این رشته ها به میزان نیاز واحدهای دانشگاه آزاد و براساس ظرفیتی که در مهرماه تکمیل نشد، دانشجو پذیرش می شود بنابراین ظرفیت پذیرش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد

جزییات ثبت نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد