مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:302022-12-25بين الملل

توافق ضمنی دولت جدید رژیم صهیونیستی درباره عربستان


گزارش ها حاکی است که یک توافق ضمنی بین اعضای دولت جدید رژیم صهیونیستی برای باز گذاشتن درهای عادی سازی روابط تل آویو با عربستان سعودی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، موازی توافق های ائتلافی یک توافق ضمنی در پشت پرده بین اعضای دولت جدید رژیم صهیونیستی منعقد شد و درست زمانی که توافق های ائتلافی بر اجرای سیاست های راستگرای افراطی همچون الحاق اراضی در کرانه باختری، تشدید قواعد درگیری و درخواست برای تغییر وضعیت مسجدالاقصی تاکید دارند، این توافق ضمنی موازی همه این اقدامات را متوقف کرده و موجب عقب نشینی از ایدئولوژی راستگرا می شود.

طبق این گزارش، این توافق ضمنی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی اجازه می دهد توافقنامه های ابراهیم را گسترش داده و به یک توافق تاریخی با عربستان دست پیدا کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انگیزه پشت این توافق این است که تلاش های نتانیاهو برای دستیابی به اهدافش در صلح با عربستان به ثمر بنشیند.

این شبکه به نقل از منابعی اعلام کرد، حتی راستگراترین اعضای دولت جدید رژیم صهیونیستی یعنی ایتامار بن گویر، رییس حزب قدرت یهود و بتسلییل اسموتریچ، رییس حزب صهیونیسم دینی هم وضعیت را درک می کنند و آماده هستند تا به بودجه ای برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ضمنی دولت جدید رژیم صهیونیستی درباره عربستان

توافق ضمنی دولت جدید رژیم صهیونیستی درباره عربستان