مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:202022-12-25سياسي

تکیه گاه غیاث کرمان؛ سرپناهی برای تنهاترین آدم های شهر


چند روز قبل که کیک تولد 31 سالگی اش را به میان تعدادی از کارتن خواب ها برد، موقع فوت کردن شمع ها توی دلش آرزو کرد تکیه گاه «غیاث» کرمان هرچه زودتر راه اندازی شود تا با کمک مردم بتواند دردی از دل این کارتن خواب ها و آدم های از اینجا رانده و از آنجا مانده بردارد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: محمدرضا نظری فعال اجتماعی که کمک به آدم های نیازمند به ویژه کارتن خواب ها دغدغه اصلی این روزها و شب هایش است، چند روز قبل کیک تولد 31 سالگی اش را به میان تعدادی از کارتن خواب ها برد، موقع فوت کردن شمع ها توی دلش آرزو کرد تکیه گاه غیاث هرچه زودتر راه اندازی شود تا با کمک مردم بتواند دردی از دل این کارتن خواب ها و آدم های از اینجا رانده و از آنجا مانده بردارد.

از ترک تحصیل برای پول درآوردن تا خرج کردن برای کارتن خواب ها مداح است و دلبسته اهل بیت(ع)، از آروزهای کوچک اما دست نیافتنی، از دردها و رنج هایش در کودکی و نوجوانی، طنابی بافته است، طنابی محکم از جنس اراده و تلاش برای نجات آدم های دردمند و رنج کشیده.

از مداحی اش نان و آبی به دست نمی آورد بلکه از شهرت و محبوبیت خود نانی می رساند به آدم های ندار، با حقوق کارمندی می سازد و هدیه هایی که مردم به حرمت نوای گرم و دلنشین او در مراسم عزا و شادی اهل بیت(ع) تقدیمش می کنند را هدیه می دهد به بچه های ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه گاه غیاث کرمان؛ سرپناهی برای تنهاترین آدم های شهر

تکیه گاه غیاث کرمان؛ سرپناهی برای تنهاترین آدم های شهر