مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:202022-12-25سياسي

زیرساخت تامین اکسیژن در بیمارستان خورموج فراهم شد


سرپرست بیمارستان زینبیه خورموج از نصب و راه اندازی مخزن اکسیژن مایع 10 تنی با بیشینه فشار 10 بار در این بیمارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علی بهنام مجرد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیاز بیمارستان و بیماران به ویژه در شرایط حاد تنفسی به اکسیژن، بیمارستان مخزن اکسیژن مایع را با پیگیری های لازم و تأمین اعتبار خرید آن از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پس از انجام مراحل اولیه زیرسازی و آماده سازی سکوی مناسب، در بیمارستان مستقر و وارد چرخه انتقال اکسیژن کرد.

سرپرست بیمارستان زینبیه خورموج پیرامون مزایای این مخزن بیان داشت: مخزن اکسیژن مایع، بدون نیاز به برق و اپراتور کار می کند، این دستگاه دارای اکسیژن خالص است که حتی در بالاترین میزان مصرف نیز دچار افت فشار نمی شود.

بهنام مجرد ادامه داد: جوابگو نبودن دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان در شرایط حاد، همچنین حمل ونقل و جابجایی درون بخشی کپسول های اکسیژن، پس از طی نمودن مراحل قانونی و تایید کارشناسان محترم مخزن اکسیژن مایع خریداری و نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی بخش های بیمارستان به جز کلینیک تخصصی و بخش دیالیز که خارج از محدوده داخلی بیمارستان هستند و زیرساخت مناسب آن فعلاً آماده نیست را تحت پوشش قرار داده و اکسیژن موردنیاز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت تامین اکسیژن در بیمارستان خورموج فراهم شد

زیرساخت تامین اکسیژن در بیمارستان خورموج فراهم شد