مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:152022-12-25سياسي

اعتقاد به ستاره بخت چه سهمی در ازدواج دارد؟


اعتقاد به شانس، قسمت و ستاره بخت یکی از آسیب های ازدواج است که عاملی برای بی دقتی و سهل انگاری در ازدواج و یا غفلت از این امر مهم در زندگی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک مشاور و کارشناس مذهبی گفت: اعتقاد به شانس، قسمت و ستاره بخت یکی از آسیب های ازدواج است که عاملی برای بی دقتی و سهل انگاری در ازدواج و یا غفلت از این امر مهم در زندگی است.

حجت الاسلام قاسم فلسفی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خداوند در آیه سوم سوره انسان می فرماید: إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِرًا وَإِمَّا کَفُورًا؛ ما راه را به او نشان دادیم خواه شاکر باشد و پذیرا گردد یا ناسپاس ؛ که همین آیه ما را به اختیاری که خداوند به ما داده می تواند به نشانه ها برساند.

وی با بیان اینکه مردم، تقدیر را برای به هم رسیدن دختر و پسر بسیار دخیل می دانند، افزود: براساس روایات، تقدیر باوری غلط است که نباید در بین مردم گسترش یابد.

مشاور و کارشناس مذهبی با بیان اینکه از مهم ترین مباحثی که معمولا در امر ازدواج از آن بسیار سخن بــه میان می آید، بحث قسمت است؛ به طور مثال می گویند سخت گیری نکنید، اگر قسمت بـاشد می شود و قسمت نباشد نمی شود، تصریح کرد: قسمت به معنای نقش و اراده نداشتن انسان در رخدادهای زندگی درست نیست چراکه در این صورت خداوند انسان را آزاد و صاحب اختیار نمی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به ستاره بخت چه سهمی در ازدواج دارد؟

اعتقاد به ستاره بخت چه سهمی در ازدواج دارد؟