مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:102022-12-24سياسي

ضرورت گسترش جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت گسترش جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان کامرانی در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان، با محوریت آسیب شناسی چالش های حوزه فرهنگی و اجتماعی استان، با اشاره اهمیت بر نامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: حوزه اجتماعی و فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که غفلت از آن آسیب های جدی دنبال دارد.

وی افزود: معاونت های اجتماعی و فرهنگی دستگاه های اجرایی رسالت مهمی در پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

برنامه ریزی ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیازمند همفکری و هم افزایی دستگاه متولی فعال در این بخش است.

کامرانی گفت: گسترش فرهنگ جهاد تبیین در راستای صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی نمودن تبلیغات مسموم دشمنان علیه کشور به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف به همراه داشته است که نیازمند انتقال این دستاوردهای بی بدیل به نسل جوان جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، افزایش رضایتمندی عمومی تقویت ارتباط با اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف

ضرورت گسترش جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف