مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:552022-12-24سياسي

حاج قاسم سلیمانی یک مبارز و الگوی جهان وطن است


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ما برای هویت زایی و هویت سازی و تقویت آرمان گرایی در نسل جوان نیاز به الگو داریم، الگویی که جهان وطن باشد و مرز بین جبهه مقاومت را بردارد و اینجاست اتکاء به الگویی مثل حاج قاسم خیلی موضوعیت دارد.

- مجتبی همتی فر شامگاه سوم دی ماه در آیین رونمایی کتاب داستان های کودکانه با محوریت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دستاورد چله اول به عنوان نمونه بارز پیش روی ماست و حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ادعا دارد انقلاب فرهنگی و معنوی است و خروجی آن قاعدتا باید فرهنگی و معنوی باشد که متاسفانه در دهه فجر کمتر به این دستاوردها می پردازیم.

همتی فر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم مکتب بود تصریح کرد: واکاوی شخصیت حاج قاسم و توجه به ابعاد شخصیتی ایشان برای امروز و چله دوم انقلاب درس آموز است.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان انسان تربیت شده ای که نوجوانی اش در نهضت، جوانی اش ابتدای انقلاب و تمام عمرش در انقلاب بوده و خونش پای انقلاب ریخته شده، نمونه کم نظیری است که از ابتدا تا انتها می ماند و استوار می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی یک مبارز و الگوی جهان وطن است

حاج قاسم سلیمانی یک مبارز و الگوی جهان وطن است