مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:152022-12-24سياسي

بخش نامه و طرح ها کار تعاونی ها را سخت کرد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشنامه های روزانه مجلس و دولت کار تعاونی ها را سخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر شنبه در سومین جلسه شورای تعاون استان فارس بیان کرد: اگر دولت و مجلس روزانه نسبت به ابلاغ بخشنامه و طرح های جدید اقدام نکنند مشکلات بخش تعاون نیز برطرف می شود.

پاک فطرت بیان کرد: از جمله عواملی که موجب شده تا مشکلات بخش تعاونی ها افزایش یابد موضوع طرح های مجلس و بخشنامه های دولتی است.

او ادامه داد: تعاونی ها یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور بوده و می توان گفت سالم ترین و واقعی ترین بخش اقتصاد را تعاونی ها تشکیل می دهند.

پاک فطرت تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار در بخش تعاونی تحقق یافته و ایجاد شغل پایدار مطالبه مردم و مسئولان است اما چرا این مطالبه هنوز در حد شعار باقی مانده است.

وی با اشاره به طرح بیمه کارگران ساختمانی یادآور شد: من مخالف طرح بیمه کارگران ساختمانی بوده ام زیرا 80 درصد از این بخش را افغان ها تشکیل می دهند این در حالی است که پول هوایی که در این حوزه از استان خارج می شود باید به استان بازگشته تا زمینه ساز توسعه شود.

پاک فطرت گفت: دولت چگونه برای تمامی استان های کشور تصمیم سازی می کند؟ چرا تمرکز زدایی را در کشور اعمال نمی کند تا استان ها بتوانند بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش نامه و طرح ها کار تعاونی ها را سخت کرد

بخش نامه و طرح ها کار تعاونی ها را سخت کرد