مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:152022-12-24اجتماعي

آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز آلودگی نفتی دارد


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موقری عصر شنبه در جلسه اختصاصی بررسی آلودگی های منابع آب استان، با ابراز تأسف از شرایط پیش آمده در منطقه راه آهن، بر لزوم شناسایی منبع و منشأ آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی این منطقه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی ضرورت دارد دستگاه های متولی با همکاری و هم افزایی نسبت به شناسایی منبع و منشأ آلودگی نفتی و رفع مشکل حادث شده در منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

در این نشست مقرر شد اداره کل حفاظت محیط زیست و شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گزارش کاملی از سوابق اقدامات خود در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز و آخرین وضعیت منطقه را برای پیگیری و اقدامات بعدی به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعکس کنند.

همچنین مدیرعامل راه آهن منطقه آذربایجان موظف شد آخرین وضعیت و نتیجه اقدامات خود در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه را به همراه برنامه عملیاتی برای رفع آلودگی به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز آلودگی نفتی دارد

آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز آلودگی نفتی دارد