مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:402022-12-24اقتصادي

خطرآفرینی خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش خودروهای شوتی در راه های مواصلاتی استان خطرآفرین بوده و باید از سایر قوانین بازدارنده برای جلوگیری از تردد این خودروها استفاده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش خودروهای شوتی در راه های مواصلاتی استان خطرآفرین بوده و باید از سایر قوانین بازدارنده برای جلوگیری از تردد این خودروها استفاده شود.

  سیدمحمدرضا طالبی، امروز شنبه 3 دی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: موضوع مقابله با خودروهای شوتی در محورهای استان به موضوعی امنیتی تبدیل شده است؛ در اولین فرصت این موضوع در شورای تأمین مطرح و در این خصوص تصمیم گیری خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش تصادفات خودروهای شوتی در استان گفت: باید به منظور بازدارندگی لازم جرایم سنگینی در نظر گرفته شود چرا که جان انسان ها ارزشمند است لذا باید به هر نحوی از تردد این خودروها جلوگیری شود.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه موضوع قاچاق کالا و ارز از مقوله هایی است که به اقتصاد و امنیت کشور ضربات جبران ناپذیری وارد می کند و اجتماع را تحت تأثیر قرار می دهد، بیان کرد: در خراسان جنوبی قاچاق سازمان یافته نداریم و در قاچاق خرد هم استان بیشتر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرآفرینی خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

خطرآفرینی خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی