مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:152022-12-24سياسي

دکتر عباس شیبانی طبابت را با حکمت و معرفت الله آراسته بود


هیأت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در پی در گذشت عباس شیبانی یار خدوم و دیرین انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

- هیأت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در پی در گذشت عباس شیبانی یار خدوم و دیرین انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هیأت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در پی در گذشت عباس شیبانی یار خدوم و دیرین انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر انا لله و انا الیه راجعون دکتر عباس شیبانی بزرگمردی از عالم دیانت و سیاست و رجل روشن ضمیر و ولایت مداری از طلایه داران انقلاب اسلامی واندیشه ظهور منجی به لقاء الله پیوست.

انسان وارسته و سخت کوشی که هفتادسال برای حاکمیت اسلام ناب محمدی و شکستن دژ استعمار غرب و صیانت از استقلال و آزادی و پاسداری از ارزش های توحیدی و ترویج فرهنگ مهدویت خالصانه تلاش کرد و کارنامه درخشانی به یادگار گذاشت.

دکتر عباس شیبانی که طبابت را با حکمت و معرفت الله آراسته بود از ابتدای نهضت امام خمینی به ندای ایشان لبیک گفت و تا آخرین لحظه های عمر بر پیمان الهی خود استوار ماند و پس از ارتحال امام خمینی رضوان الله تعالی علیه با همان استحکام از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر عباس شیبانی طبابت را با حکمت و معرفت الله آراسته بود

دکتر عباس شیبانی طبابت را با حکمت و معرفت الله آراسته بود