مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:372022-12-24سياسي

زیرساخت های فرهنگی ساوه متناسب با جمعیت و ظرفیت های شهرستان نیست


زیرساخت های این شهرستان در حوزه های مختلف بویژه در بخش فرهنگی متناسب با ظرفیت ها و جمعیت ساوه نبوده و باید تقویت شود.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: زیرساخت های این شهرستان در حوزه های مختلف بویژه در بخش فرهنگی متناسب با ظرفیت ها و جمعیت ساوه نبوده و باید تقویت شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی شنبه سوم دیماه 1401 در نشست رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران ساوه در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: ساوه قطب صنعتی و کشاورزی کشور بوده و مهد پرورش مفاخر و مشاهیر متعددی است.

وی افزود: فضای صمیمی، همدلی و اتحاد بین بخشی در این شهرستان موجب شده که کارها به خوبی پیش می رود و مردم از خدمات نظام اسلامی و نتیجه همدلی بین مسئولان بهره مند می شوند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی با برخورداری از زیرساخت های فرهنگی محقق خواهد شد، تصریح کرد: رونق فعالیت های فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمنان در گرو برخورداری از امکانات و همدلی بین مسئولان و متولیان امر است.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز با اشاره به اینکه شهرستان ساوه به دلیل مزیت صنعتی و کشاورزی مهاجرپذیر است، افزود: این شهرستان قطب صنعت و اقتصاد غیرنفتی کشور به شمار می رود و این مزیت علاوه بر مواجه شدن با پدیده مهاجرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فرهنگی ساوه متناسب با جمعیت و ظرفیت های شهرستان نیست

زیرساخت های فرهنگی ساوه متناسب با جمعیت و ظرفیت های شهرستان نیست