مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:152022-12-24سياسي

همتی و محسن هاشمی از بانیان وضع موجود هستند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همتی و هاشمی را از بانیان مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دولت روحانی در صدد تأمین منافع رانت خواران بود.

- محمد صفایی دلویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهارداشت: همتی رییس (وقت بانک مرکزی) و محسن هاشمی (رییس وقت شورای اسلامی تهران) در حقیقت بانیان وضع موجود هستند و هشت سال کشور را معطل اقدامات خود قرار دادند و حتی آب مردم را وابسته به مذاکرات برجام می دانستند.

وی ادامه داد: امروز که با تلاش های دولت سیزدهم گشایش هایی در حوزه دیپلماسی کشور ایجاد شده و ایران به عضویت دائم پیمان شانگهای در آمده و ارتباطات و تعاملات منطقه ای و صادرات غیر نفتی کشور افزایش یافته است، افرادی مانند همتی و محسن هاشمی که به نوعی احساس ناکامی می کنند بر دامنه حملات خود بر علیه دولت سیزدهم افزوده اند.

رییس مجمع نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم هیچ فعالیت مؤثری در زمینه های رفع مسائل و مشکلات مردم در عرصه های مختلف و از جمله اقتصادی انجام نشد و مسؤولان این دولتها نتوانستند گره ی از تنگناهای مردم باز کنند.

صفایی اظهار داشت: ظریف وزیر امور خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم نیز به صراحت عنوان کرد که امضای جان کری در مذاکرات برجام یک نوع تضمین است، در حالیکه هیچکدام از این امض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی و محسن هاشمی از بانیان وضع موجود هستند

همتی و محسن هاشمی از بانیان وضع موجود هستند