مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:502022-12-24سياسي

لزوم تعیین متولیان آرامستان های گلستان/ اقدام برای جمع آوری گنجینه اسناد استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر بهبود وضعیت آرامستان های گلستان تأکید کرد و گفت: دستگاه های متولی باید برنامه ریزی کنند تا همه آرامستان های استان متولی داشته باشد.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر بهبود وضعیت آرامستان های گلستان تأکید کرد و گفت: دستگاه های متولی باید برنامه ریزی کنند تا همه آرامستان های استان متولی داشته باشد.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز 3 دی ماه 1401 در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه ایثارگری و احساس مسئولیت کارکنان ثبت احوال مبین درستی نام گذاری این روز برای ارج نهادن از زحمات این مجموعه است، اظهار کرد: اهمیت و حسایست نوع کار این سازمان سبب شده تا افراد شریف، پاکدست و امین همانند یک خانواده در این مجموعه کار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر کارکنان، چهار دسته از اطلاعات جمعیتی استان گلستان جمع بندی و ثبت می شود، ادامه داد: این جلسه سومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان است که در آن دغدغه ها مطرح شد.

وی بهبود وضعیت آرامستان های گلستان را از مهمترین مطالبات ثبت احوال استان عنوان کرد و افزود: این موضوع از تکالیف مدیران کل امور شهری و روستایی است و باید برنامه ریزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین متولیان آرامستان های گلستان/ اقدام برای جمع آوری گنجینه اسناد استان

لزوم تعیین متولیان آرامستان های گلستان/ اقدام برای جمع آوری گنجینه اسناد استان