مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:502022-12-24اقتصادي

شیب تند افزایش مصرف گاز با سردتر شدن هوا


با توجه به برودت هوا، میزان مصرف گاز طبیعی در کشور به شدت افزایش پیدا کرده که لازم است مشترکان بخش خانگی با رعایت جدی الگوی مصرف بهینه گاز از بروز بحران در بخش صنعت و نیروگاه ها و همچنین مشکل قطعی گاز در مناطق سردسیر کشور پیشگیری کنند.

- ایسنا/تهران با توجه به برودت هوا، میزان مصرف گاز طبیعی در کشور به شدت افزایش پیدا کرده که لازم است مشترکان بخش خانگی با رعایت جدی الگوی مصرف بهینه گاز از بروز بحران در بخش صنعت و نیروگاه ها و همچنین مشکل قطعی گاز در مناطق سردسیر کشور پیشگیری کنند.

آنچه در پی می آید لینک اخبار مربوط به وضعیت نگران کننده مصرف گاز در استانهای مختلف کشور است؛ مدیرعامل شرکت گاز استان همدان: دیشب همدانی ها 14 میلیون مترمکعب گاز سوزانند محمدصادق محبی نظر درگفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جمعه 2 دی ماه همدانی ها بیش از 14 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 8.

5 درصدی دارد.

وی با تأکید بر اینکه 72 درصد از مشترکین استان همدان جزء مشترکین خوش مصرف هستند، تصریح کرد: مردم بازرس گاز باشند و در صورت مشاهده استفاده از گرماتاب و گرمایش فضای باز به شرکت گاز گزارش دهند چراکه استفاده از گرماتاب ها مصداق بارز انشعاب غیرمجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند افزایش مصرف گاز با سردتر شدن هوا

شیب تند افزایش مصرف گاز با سردتر شدن هوا