مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:452022-12-24اقتصادي

فعالیت دکل های شرکت ملی حفاری در گستره 13 استان کشور


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل های ناوگان حفاری این شرکت در گستره 13 استان کشور در عملیات حفر چاه های نفت و گاز، آب های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی روز چهارشنبه (30 آذرماه) در آیین چهل وسومین سالروز تأسیس شرکت به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در یکم دی ماه سال 1358 گفت: این شرکت اکنون 73 دکل خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد که 61 دکل فعال است و تا پایان امسال این تعداد به 64 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از شمار دکل های شرکت 46 دستگاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت می کنند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 75 حلقه چاه حفر و تکمیل نهایی شد که تعداد 22 حلقه در قیاس با دوره مشابه پارسال بیشتر است و این در حالی است که در بخش خدمات فنی و تخصصی نیز با انجام نزدیک به 5 هزار عملیات، رشد هفت درصدی داشتیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به چالش های موجود، ارتقای کیفی ناوگان حفاری و منتفی شدن موضوع خصوصی سازی را برای رشد، توسعه و چابک سازی سازمان بسیار مهم دانست و گفت: بهبود فرآیندها در شرکت با رویکرد افزایش بهره وری، سامان دهی ساختار سازمانی، سامان دهی فرآیند خرید به منظور افزایش کیفیت کالا و رضایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دکل های شرکت ملی حفاری در گستره 13 استان کشور

فعالیت دکل های شرکت ملی حفاری در گستره 13 استان کشور