مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:052022-12-24پزشكي

شب نشینی های قدیمی راهی برای جلوگیری از بروز افسردگی


یک مشاور خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: این موضوع که ارتباطات خانوادگی و فامیلی افزایش پیدا کند، شب نشینی های قدیم مجدد احیا شود و افراد به هر بهانه با اطرافیان خود قطع ارتباط نکنند می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از بروز افسردگی در افراد به ویژه .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک مشاور خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: این موضوع که ارتباطات خانوادگی و فامیلی افزایش پیدا کند، شب نشینی های قدیم مجدد احیا شود و افراد به هر بهانه با اطرافیان خود قطع ارتباط نکنند می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از بروز افسردگی در افراد به ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشد.

شهناز ظفری در گفت وگو با ایسنا درخصوص راهکارهای پیشگیری از ابتلا به افسردگی، اظهار کرد: در مرحله نخست باید عوامل ابتلای انسان به افسردگی را بشناسیم، درواقع در ابتلای افراد به افسردگی سه گروه از عوامل اهمیت دارند که شامل عوامل فیزیولوژیکی، ژنتیکی، محیطی یا خلقی و روحی و روانی هستند.

این مشاور خانواده افزود: در حوزه عوامل فیزیولوژیک در ابتلای انسان به افسردگی برخی افراد معتقد هستند که افسردگی یک بیماری روحی و روانی نیست بلکه یک بیماری کاملا فیزیولوژیک است که از به هم خوردن تعادل شیمیایی مواد موجود در بدن یا اختلال در گیرنده های عصبی به وجود می آید، اگر از این منظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب نشینی های قدیمی راهی برای جلوگیری از بروز افسردگی

شب نشینی های قدیمی راهی برای جلوگیری از بروز افسردگی