مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:302022-12-24سياسي

پیگیری وزیر علوم برای افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه ها به 5 درصد


با پیگیری هایی که از جانب وزیر علوم صورت گرفته، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده 5 درصد از بودجه دانشگاه ها به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جمع بیش از 60 نفر از نمایندگان تشکل ها و مجموعه های دانشجویی استان قم با تقدیر و تشکر از نقش مثبت گروه های دانشجویی در جامعه و به حق دانستن خواسته های آنان گفت: دانشگاه ها با مشکلات متعدد مالی مواجه هستند، اما انتظار این است که تمام همت خود را بکار گیرند تا امکانات و بودجه بهتری به فعالیت های فرهنگی اختصاص دهند، والا باید هزینه های بیشتری را متحمل شوند.

کلانتری در این دیدار که با همراهی مدیران کل حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، تصریح کرد: وضعیت نامناسب تخصیص بودجه در بخش فرهنگی، پیامدهای خود را نشان داد اما با پیگیری هایی که از جانب وزیر علوم صورت گرفته، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده 5 درصد از بودجه دانشگاه ها به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم همچنین از دانشجویان خواست تمام کارها را به بودجه منوط نکنند و از ظرفیت های دیگر استان و منطقه نیز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وزیر علوم برای افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه ها به 5 درصد

پیگیری وزیر علوم برای افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه ها به 5 درصد