مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:102022-12-24اجتماعي

آماده باش کامل راهداران آذربایجان شرقی برای زمستان پیش رو


همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و به ویژه با بارش برف اولین نکته ای که به ذهن هرفرد می رسد، وضعیت راه های مواصلاتی است که برای این منظور راهداران در آماده باش کامل هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ از زمان های بسیار دور، نیاز بشر برای برقراری ارتباط عامل ایجاد راه ها است و راه ها به دلیل اهمیت زیاد اجتماعی که دارند، به عنوان زیرساخت اصلی هر جامعه ای مطرح می شوند.

بشر با نگاه به توسعه روزافزون در همه زمینه های زندگی خود، به نظر می رسد که صحت سلامت محیط پیرامون خود و عناصر موجود در آن را به فراموشی سپرده است و همچنان با سرعت بسیار زیادی آن را نادانسته به نابودی می کشاند.

آذربایجان شرقی با دارا بودن 14 هزار کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی از استان های مهم کشورمان است که کنترل جاده های آن به ویژه در فصل زمستان مهم بوده و حائز اهمیت است؛ بنابراین اداره کل راهداری و پلیس راه استان این وظیفه ی خطیر را بر عهده دارند و با فرارسیدن فصل زمستان، جانانه در جاده های استان و در شرایط سخت خدمت رسانی می کنند.

آمادگی کامل اداره کل راهداری آذربایجان شرقی در زمستان جاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به خبرنگار مهر می گوید: 14 هزار کیلومتر راه در آذربایجان شرقی داریم که نگهداری راه ها بر عهده ی راهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل راهداران آذربایجان شرقی برای زمستان پیش رو

آماده باش کامل راهداران آذربایجان شرقی برای زمستان پیش رو