مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:552022-12-24سياسي

بهره برداری از 3 پروژه مهم اشکذر در دهه فجر


فرماندار اشکذر از بهره برداری سه پروژه مهم همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بیمارستان اشکذر، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ساختمان پست، - سه پروژه مهم این شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمامی کارکنان ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مردم امیدوارانه برای رفع مشکلات خود به دستگاه ها اقدام می کنند بنابراین حتی اگر درخواستهای غیرمتعارف دارند باید با آنها نهایت خوش برخوردی و خوش رفتاری صورت گیرد.

روح الله ردایی همچنین عنوان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان اشکذر در دستور کار برنامه های دهه فجر است که بیمارستان اشکذر در راس این پروژه هاست و امیدواریم بتوانیم این بیمارستان را حداقل به صورت آزمایشی افتتاح کنیم.

وی، بهره برداری از ساختمان پست و ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز از پروزه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال برشمرد.

ردایی تاکید کرد: البته دستگاه هایی مانند راهداری و حمل و نقل جاده ای باید سرعت عمل به خرج دهند و قرارداد پروژه های پل حاجی آباد، روکش راه آهن، جاده خضرآباد و … را پیگیری و منعقد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه مهم اشکذر در دهه فجر

بهره برداری از 3 پروژه مهم اشکذر در دهه فجر