مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:412022-12-24حوادث

بازداشت 2 متهم به 27 فقره سرقت مغازه در جنوب شهر مشهد


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد 2 متهم به سرقت های سریالی از مغازه های جنوب شهر مشهد دستگیر و 27 فقره سرقت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد 2 متهم به سرقت های سریالی از مغازه های جنوب شهر مشهد دستگیر و 27 فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در پی گزارش سرقت از یک کافی شاپ در بلوار پیروزی، پی گیری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی دقیق محل جرم مشخص شد سارقان با نفوذ به داخل کافی شاپ دستگاه های قهوه ساز و یک میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده سرقت از یک کافی شاپ دیگر در حوالی میدان شهید کاوه، گزارش می شود که با بررسی صحنه جرم مشخص شد سارقان دستگاه های قهوه ساز، ترازو و پمپ آب این مغازه به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال را سرقت کرده اند.

سرهنگ نگهبان گفت: در بررسی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد مشخص شد شیوه و شگرد سارقان در هر دو سرقت یکسان و با بازبینی تصاویر دوربین ها، فرضیه سریالی بودن سرقت ها قوت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 متهم به 27 فقره سرقت مغازه در جنوب شهر مشهد

بازداشت 2 متهم به 27 فقره سرقت مغازه در جنوب شهر مشهد