مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:412022-12-24ورزشي

دانشجویان چهارمحال و بختیاری در مسابقات ووشوی کشور سوم شدند


مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: تیم دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری از منطقه 4 کشور مقام سوم مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری علی همتیان گفت: مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور با شرکت 7 منطقه به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به کار خود پایان داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: در این دوره از رقابت ها پس از سه روز بازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه یک کشور موفق به کسب عنوان نخست شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گلستان از منطقه 3 کشور هم عنوان دومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همتیان بیان کرد: در بخش انفرادی، دانشجویان علیرضا پناهی در وزن 52 کیلوگرم مقام اول، علی رستمی در وزن 56 کیلوگرم مقام دوم، محمدصادق حیدری در وزن 75 کیلوگرم مقام اول، محمدرضا طوسی در وزن 85 کیلوگرم مقام دوم و حسین مخبر در وزن 90 کیلوگرم مقام سوم را بدست آوردند.

وی اضافه کرد: تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از منطقه 4 کشور به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان چهارمحال و بختیاری در مسابقات ووشوی کشور سوم شدند

دانشجویان چهارمحال و بختیاری در مسابقات ووشوی کشور سوم شدند