مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:352022-12-24ورزشي

مخالفت شدید ژابی آلونسو با فروش سردار آزمون


از وقتی ستاره پیشین رئال مادرید و بایرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است.

- ژابی آلونسو با تمجید از بازی مهاجم ایرانی تیمش ، با احتمال ترانسفر او به تیمی دیگر یا بازگشت سردار به لیگ روسیه مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی: از وقتی ستاره پیشین رئال مادرید و بایرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است.

حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس لیگا ماندنی شد.

سردار آزمون پس از اینکه تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی 2022 قطر کنار رفت، به تمرینات تیم بایرلورکوزن بازگشت و عملکرد درخشانی در دیدار دوستانه برابر اف سی زوریخ داشت.

آزمون در برتری 4 بر یک بایرلورکوزن مقابل حریف سوییسی خود، گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را به ثمر رساند تا بازگشت خود به لورکوزن را با گلزنی جشن بگیرد.

سرمربی اسپانیایی از زمانی که هدایت بایرلورکوزن را بر عهده گرفت، آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و برای اولین بار توانست در یک مسابقه به او میدان بدهد.

آلونسو در گفت وگویی که Rheinische Post آلمان منتشر کرده است، با تمجید از شرایط مهاجم ایرانی بایرلورکوزن اظهار داشت: او کیفیت بالایی دارد؛ به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید ژابی آلونسو با فروش سردار آزمون

مخالفت شدید ژابی آلونسو با فروش سردار آزمون