مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:302022-12-24سياسي

اقدامات شاخص معاونت فرهنگی علوم پزشکی خراسان شمالی در سطح کشور


معاون فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح برنامه هایی که برای نخستین بار توسط این مجموعه در سطح کشور اجرایی شده، پرداخت و گفت: - اردوی راهیان پیشرفت شاخص ترین برنامه بود.

سید احیا سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی ترم جاری سعی داشت با فعالیت های متعدد فرهنگی و خلاقانه، شور و نشاط دانشجویی را افزایش دهد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این راستا با همراهی همکاران و دانشجویان، فعالیت های خاص و جدیدی به اجرا در آمد که برخی از آن ها برای نخستین بار در کشور و برخی برای نخستین بار در استان اجرایی می شد.

وی اعزام 100 دانشجو به مراسم اربعین به صورت رایگان را یکی از این برنامه ها برشمرد و افزود: این اقدام برای نخستین بار در استان و کشور رقم خورد.

سیدی تصریح کرد: اردوی راهیان پیشرفت با شرکت 80 دانشجو دیگر فعالیتی بود که برای نخستین بار توسط خراسان شمالی بین تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور رخ داد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نخستین مجمع کشوری دبیران انجمن های علمی تغذیه به میزبانی خراسان شمالی، گفت: در این رویداد 30 دبیر انجمن از دانشگاه های سراسر کشور حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شاخص معاونت فرهنگی علوم پزشکی خراسان شمالی در سطح کشور

اقدامات شاخص معاونت فرهنگی علوم پزشکی خراسان شمالی در سطح کشور