مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:202022-12-24بين الملل

افشای تماس های محرمانه میان نتانیاهو و بن سلمان


روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مطبوعات رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نخست وزیر مکلف این رژیم از زمان پیروزی در انتخابات پارلمانی اخیر به منظور دستیابی به توافق عادی سازی روابط با عربستان تماس های محرمانه ای با ولیعهد این کشور و رییس جمهوری آمریکا برقرار کرده است.

 روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما های اف-35 به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد.

به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسراییل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست وزیری خود الحاق نخواهد کرد.

او در این زمینه از روش مناخیم بگین، ششمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی الهام می گیرد که مذاکرات محرمانه ای با مصر در مراکش میان موشه دایان، وزیر خارجه خود و حسن تهامی، مشاور سادات را شروع کرد؛ مذاکراتی که ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تماس های محرمانه میان نتانیاهو و بن سلمان

افشای تماس های محرمانه میان نتانیاهو و بن سلمان