مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:052022-12-24بين الملل

تماس های محرمانه نتانیاهو و محمد بن سلمان


«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر مکلف اسراییل در تلاش است عربستان را وارد «توافق ابراهیم» کند، اما به گفته منابع آگاه، شانس چندانی در این زمینه وجود ندارد.

- بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر مکلف اسراییل در تلاش است عربستان را وارد توافق ابراهیم کند، اما به گفته منابع آگاه، شانس چندانی در این زمینه وجود ندارد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نخست وزیر مکلف اسراییل تماس های محرمانه ای با ولیعهد این کشور و رییس جمهوری آمریکا برقرار کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نخست وزیر مکلف اسراییل از زمان پیروزی در انتخابات پارلمانی اخیر به منظور دستیابی به توافق عادی سازی روابط با عربستان تماس های محرمانه ای با ولیعهد این کشور و رییس جمهوری آمریکا برقرار کرده است.

  بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر مکلف اسراییل در تلاش است عربستان را وارد توافق ابراهیم کند، اما به گفته منابع آگاه، شانس چندانی در این زمینه وجود ندارد.

  بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی و نتانیاهو تاکنون چندین بار تلفنی گفت وگو کرده اند.

    یدیعوت آحارونوت گزارش داد که طرف سعودی در حال حاضر علاقه زیادی برای مذاکره با اسراییل از خود نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های محرمانه نتانیاهو و محمد بن سلمان

تماس های محرمانه نتانیاهو و محمد بن سلمان