مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:402022-12-24سياسي

متهمانی که به تهیه غذا برای «پیروز» محکوم شدند


با رأی دادگاه 101 کیفری 2 اشنویه استان آذربایجان غربی 3 نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای 3 ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش 220 میلیون ریال محکوم شدند.

- با رأی دادگاه 101 کیفری 2 اشنویه استان آذربایجان غربی 3 نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای 3 ماه پیروز ، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش 220 میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از قوه قضاییه اعمال مجازات های جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماعی و عام المنفعه، در دستگاه قضا مورد توجه قرار گرفته و به قضات تعیین این نوع مجازات ها توصیه شده است؛ زیرا استفاده از مجازات های جایگزین حبس، ضمن کاهش آثار تخریبی حبس و جلوگیری از تعمیم مجازات به خانواده محکومان، زمینه باز اجتماعی شدن آنان را نیز فراهم می کند.

بر همین اساس در پی شکایت اداره منایع طبیعی اشنویه علیه 3 نفر از دامداران دایر بر چرای غیرمجاز در منطقه، با اثبات اتهام انتسابی به آنان رییس شعبه 101 کیفری 2 اشنویه استان آذربایجان غربی در راستای حمایت از حیات وحش و محیط زیست در حکمی متهمان را محکوم به تهیه غذای 3 ماه پیروز، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش 220 میلیون ریال محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمانی که به تهیه غذا برای «پیروز» محکوم شدند

متهمانی که به تهیه غذا برای «پیروز» محکوم شدند