مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:202022-12-24سياسي

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور


رییس سازمان ثبت احوال کشور از عملیاتی شدن صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین گرامیداشت روز ملی ثبت احوال و رونمایی از پایگاه اطلاعات خانوار و برخی از طرح های هویتی کشور با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور در سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

هاشم کارگر در این آیین با گرامی داشت روز ملی ثبت احوال گفت: عمر این سازمان بیش از یک قرن است و میراثی ایت که به ما رسیده و قدردان زحمات کارکنان این سازمان هستیم.

رییس سازمان ثبت احوال کشور خاطرنشان کرد: این سازمان به عنوان یک سازمان زیربنایی و حاکمیتی کهن است و با سرافرازی خدمات خود را ارائه کرده و مردم عزیز ایران در طول این سال ها از خدمات این سازمان بهره مند بودند.

وی اظهار کرد: هر کس که در کشور عزیزمان به دنیا می آید، هویت ایرانی را این سازمان به آن فرد تقدیم می کند و در کلیه فعالیت های اجتماعی و گوناگونی که فرد می خواهد در طول عمر داشته باشد مبتنی بر هویتی است که دریافت کرده است.

کارگر اظهار کرد: دستگاه های دولتی و خصوصی که می خواهند خدماتی را ارائه دهند حتماً باید بر اساس اتقان هویتی که از سوی سازمان ثبت احوال ارائه می شود، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور