مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:012022-12-24اجتماعي

آغاز زمستان اصفهانی ها با بارش برف و باران همراه شد+تصاویر و فیلم


بارش برف نسبتاً سنگین در آغازین روزهای فصل زمستان در شهرستان های استان اصفهان، مردم و کشاورزان را خوشحال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با آغازین روزهای فصل زمستان، بارش برف سنگین از روز گذشته موجب خوشحالی مردم و کشاورزان در استان اصفهان شد.

بارش برف هر چند برخی مدارس شهرستان های استان را تعطیل و اختلال در تردد مردم ایجاد کرد ولی زیبایی بی نظیر برف، چهره کاملاً زمستانی به شهرها بخشید و سبب خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

 بنابر اعلام سازمان هواشناسی اصفهان سامانه ناپایدار بارشی از اواسط پنجشنبه از سمت غرب و جنوب استان وارد شده که به تدریج اکثر مناطق استان را در نیمه دوم روز جمعه تحت تاثیر قرار داد و بر این اساس شاهد افزایش ابر و بارش برف و باران، گاهی وزش باد، مه آلودگی و کاهش دید در سطح استان طی روزهای جمعه تا اوایل روز یکشنبه خواهیم بود، که شدت بارش ها از اواسط روز جمعه تا اواخر روز شنبه و در نیمه غربی و جنوبی استان به شکل بارش برف خواهد بود که می تواند منجر به لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد شود.

بارش برف و باران آسمان غبار گرفته بسیاری از شهرهای استان را که در هفته های اخیر در وضعیت هشدار و ناسالم برای همه گروه های حساس بودند، شست و هوایی پاک و باطراوات در صبح شنبه نصیب شهروندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زمستان اصفهانی ها با بارش برف و باران همراه شد+تصاویر و فیلم

آغاز زمستان اصفهانی ها با بارش برف و باران همراه شد+تصاویر و فیلم