مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:252022-12-24سياسي

سازمان ثبت احوال؛ پایه اصلی برنامه ریزی ها در تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم


سازمان ثبت احوال در شرایط فعلی، پایه اصلی برنامه ریزی ها در تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم در زمینه فرزندآوری، تعالی جمعیت، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان ثبت احوال در شرایط فعلی، پایه اصلی برنامه ریزی ها در تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم در زمینه فرزندآوری، تعالی جمعیت، توسعه شهری و روستایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام جواد قناعت به مناسبت سوم دی روز ثبت احوال به این کلام مقام معظم رهبری اشاره شده که اتقان اسناد هویتی مردم ایران، بسیار با اهمیت است .

وی ادامه داد: سازمان ثبت احوال کشور به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویتی، مدارک تابعیت فردی و آمارهای حیاتی، از ابزار اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امور حاکمیتی به شمار می رود و ارائه اطلاعات ویژه جمعیتی به حوزه های متولی برنامه ریزی از ویژگی های اختصاصی و انحصاری این نهاد است، بنابراین به واسطه همین خدمات خاص و ویژه است که کارکنان ثبت احوال را مرزداران هویتی کشور می نامند.

استاندار و رییس شورای هماهنگی ثبت احوال استان خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان ثبت احوال با در اختیار داشتن پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور و ثبت بی وقفه آمار وقایع چهارگانه ولادت، وفات، ازدواج و طلاق، رصد مستمر تحولات جمعیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ثبت احوال؛ پایه اصلی برنامه ریزی ها در تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم

سازمان ثبت احوال؛ پایه اصلی برنامه ریزی ها در تحقق سیاست های کلان دولت سیزدهم