مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:512022-12-24ورزشي

عضو هیأت رییسه مجلس: نهم دی ظرفیت خودجوش مردمی در دفاع از امنیت ملی را نشان داد


علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به قرار داشتن در سالروز حماسه نهم دی سال 88 اظهار کرد: این روز جلوه زیبایی از پیوند اراده های ایمانی مردم در حفظ آرمان های انقلاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: پرخروش ترین حماسه مردمی در بعد از پیروزی انقلاب در نهم دی سال 88 خلق شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اظهار اینکه حماسه نهم دی کاملاً مردمی و غیردولتی بود، افزود: جلوه های ممتاز مردم انقلابی ایران در جانفشانی و ایستادگی پای نهضت عظیم انقلاب اسلامی در نهم دی نمایان شده بود.

این مسؤول پارلمانی فتنه 88 را بزرگ ترین حادثه ضد امنیتی و کودتای سیاسی علیه انقلاب دانست و ادامه داد: این توطئه با عنایات الهی، بصیرت افزایی رهبری و هوشمندی سیاسی ملت ایران ناکام ماند.

کریمی فیروزجایی با اظهار تاسف از عدم پایبندی طیف سیاسی مخالف جریان انقلاب به الزامات قانونی گفت: این طیف با وجود شعار قانونگرایی و دموکراسی خواهی در فتنه 88 کارنامه سیاه و مردودی از خود به یادگار گذاشت.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم یادآور شد: تاریخ با ثبت رفتارهای هیجانی و غیرقانونی افراطیون سیاسی اصلاح طلب نوع سیاست ورزی و حکمرانی آنان در به چالش کشیدن ظرفیت های قانونی کشور را مقابل دیدگان مردم قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه مجلس: نهم دی ظرفیت خودجوش مردمی در دفاع از امنیت ملی را نشان داد

عضو هیأت رییسه مجلس: نهم دی ظرفیت خودجوش مردمی در دفاع از امنیت ملی را نشان داد