مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:402022-12-24بين الملل

2 فیلم ایرانی مورد علاقه باراک اوباما


«باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا فهرستی از 17 فیلم برتر محبوبش در سال 2022 میلادی را با حضور دو 2 فیلم ایرانی منتشر کرد.

- باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا فهرستی از 17 فیلم برتر محبوبش در سال 2022 میلادی را با حضور دو 2 فیلم ایرانی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، باراک اوباما طبق روال ساال های اخیرف فهرست از 17 فیلم منتخب خود را در سال 2022 را منتشر کرد و دو فیلم قهرمان به کارگرانی اصغر فرهادی و جاده خاکی نخستین ساخته بلند پناه پناهی هم در این فهرست حضور دارند.

فهرست کامل شامل فبلمنز از استیون اسپیلبرگ ، تصمیم به ترک کردن ساخته پارک چان ووک ، پادشاه زن به کارگردانی جینا پرینس بایتوود ، افترسان از شارلوت ولز ، امیلی جنایتکار ساخته جان پاتون فورد ، مامان کوچک از سلین سیاما ، فرزند به کارگردانی مارگارت براون ، اتفاق از اودری دیوان ، تا به کارگرانی چینونیه چوکو ، همه چیز همه جا به یکباره ساخته مشترک دانیل کوان و دانیل شاینرت ، رییس خوب به کارگردانی فرناندو لئون د آرانوآ ، ماشین منو بران از ریوسوکه هاماگوچی ، قهرمان اصغر فرهادی، جاده خاکی پناه پناهی، تار ساخته تاد فیلد و پس از یانگ از کوگونادا می شود.

فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی با بازی امیر جدیدی و محسن تنابنده نخسین نمایش جهانی خود را در جشنواره سال گذشته کن تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فیلم ایرانی مورد علاقه باراک اوباما

2 فیلم ایرانی مورد علاقه باراک اوباما