مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24اجتماعي

انجام مجدد عملیات برف روبی در شهرکرد/ ماشین آلات مشغول کارند


سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه با بارش مجدد برف عملیات برف روبی شب گذشته بی اثر شد، گفت: برف روبی از شب گذشته تا صبح در شهرکرد انجام شد و مجدداً از ساعت 6: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام خبر بارندگی ستاد بحران و حوادث شهرداری شهرکرد فعال شد و با 80 نیرو و 30 دستگاه ماشین آلات سنگین عملیات برف روبی آغاز شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: رفت و روب برف از شب گذشته تا صبح در شهرکرد انجام شد و مجدداً از ساعت 6:30 صبح امروز با آغاز بارش برف جدید عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی تکرار شد و تا ساعتی دیگر ترافیک روانی را در شهر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خیابان فردوسی شمالی، منظریه و میرآباد غربی نیز بازگشایی شد اما با بارش برف عملیات بی اثر ماند و ماشین آلات مجدد مشغول بازگشایی معابر شهر هستند.

محمدپور بیان داشت: شهروندان شهرکرد اگر در خیابانی مشکل خاصی ملاحظه کردند می توانند با تلفن 137 در تماس باشند تا موارد به اکیپ های برف روب منتقل و رفع شود.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: نکاتی ایمنی را از طرق مختلف به اطلاع مردم رساندیم از جمله اینکه خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند، تا حد ممکن از وسایل عمومی استفاده کنند، تا حد امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مجدد عملیات برف روبی در شهرکرد/ ماشین آلات مشغول کارند

انجام مجدد عملیات برف روبی در شهرکرد/ ماشین آلات مشغول کارند