مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:552022-12-24ورزشي

وضعیت سه فدراسیون «نوپا» در ورزش/ در مرحله «تاتی تاتی» هستند!


اگرچه هنوز ماموریت فدراسیون ها نوپا در ورزش تشریح نشده اما این فدراسیون ها به صورت رسمی آغاز با کار کرده تا با گذر از مرحله اداری و مالی جایگاه خود را در میان دیگر فدراسیون ها تثبیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهارماه از استارت وزارت ورزش برای تشکیل فدراسیون های تازه تاسیس می گذرد و تا به امروز هم سه فدراسیون آمادگی جسمانی ، ورزش های دریایی و ساحلی و بادبانی تشکیل شده است.

البته وزارت ورزش در مورد شرح وظایف و جزییات این فدراسیون های جدید هیچ توضیحی نداده و حتی جز انتخاب سرپرست، اقدام دیگری در رابطه با آنها نداشته است اما هر یک از این فدراسیون ها فعالیت در اولین دوره حیات شان را آغاز کرده اند.

آمادگی جسمانی؛ مترصد تشکیل اولین مجمع عمومی برای پیشروی به سمت انتخابات آمادگی جسمانی اولین فدراسیون جدید در ساختار گسترده ورزش به حساب می آید.

این رشته تا پیش از این در قالب انجمن و به عنوان زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت داشت اما از 30 مردادماه از این فدراسیون جدا و مستقل شد.

علی خلیلی نخستین سرپرستی بود که برای فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب شد (30 مردادماه) اما دو ماه بعد (7 آبان ماه) احمد گواری متصدی این فدراسیون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سه فدراسیون «نوپا» در ورزش/ در مرحله «تاتی تاتی» هستند!

وضعیت سه فدراسیون «نوپا» در ورزش/ در مرحله «تاتی تاتی» هستند!